Saturday, July 30, 2011

Salam Ramadhan

assalammualaikum wbt..


Tinggal dua hari je lagi kita nak menyambut ramadhan..untuk yang belum ganti puasa tu pandai pandai la ye..hahaha..masuk kali ni dah 3kali puasa rasanya aku dah buat ucapan untuk puasa dalam blog ni..macam biasa aku cuma nak ucapkan selamat berpuasa untuk semua umat islam walaupon kat mana korang berada..harap kita dapat menunaikan ibadat fardu ni dengan lebih baik dari sebelum sebelum ni..

So aku nak ambil kesempatan ni jugak nak mintak maap andai sepanjang penulisan aku ni yang terkutuk,termaki,atau menyinggung mana mana pihak..Semoga puasa ni sama sama kita dapat keberkatanNya..kurangkan buat perkara sia sia..korang jangan banyak sangat tengok blog bukan bukan,kurangkan bergosip,tengok 'blog sampah' takpa..ekekeke..tapi ada baiknya lagi kita banyakkan ibadat pasal semua amal ibadat kita pada bulan Ramadhan ni pahala Allah gandakan sebanyak 70kali ganda.."Demi masa,sesungguhnya manusia sentiasa dalam kerugian"(surah al'asry 103:1-3)..cewahh,macam ustaz lak aku..hihi..ok la,ahlan wasahlan ya ramadhan..assalammmualaikum wbt..


p/s : kena bayar zakat untuk isteri sekali dah tahun ni..hihi

7 comments:

  1. meriah lah ramadan anda sbb dah ada isteri. mkn sodap2. hehe. mintak maaf la ye kot2 de tersalah ckp ke hape sblm ni.. nway selamat menyambut ramdan al mubarak ;)

    -apple kicik -

    ReplyDelete
  2. meriah lah ramadan anda sbb dah ada isteri. mkn sodap2. hehe. mintak maaf la ye kot2 de tersalah ckp ke hape sblm ni.. nway selamat menyambut ramdan al mubarak ;)

    -apple kicik -

    ReplyDelete
  3. yela..kosong kosong la ye..hehe..

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan almubarak ye en ym bundle ! ^^ mahu mohon ampun ^^ nt raya dtg umh ye :)

    ReplyDelete
  5. motip btol aku terpost 2x. semak btol. ampeh..

    -apple kicik-

    ReplyDelete
  6. dah la post sampai 2x..guna anon plak tu..woit..guna akaun la..malas betol..ekeke..

    ReplyDelete
  7. aku tak larat nak log in(puase la katakan) ;p kalo kebetulan nak komen tgh log in tkpela jugak. haha.

    -apple kicik-

    ReplyDelete