Monday, July 4, 2011

Bila Fazura bertudung


Siang tadi aku ada la tertengok rancangan melodi kejap..ada pulak cerita pasal fazura...i like fazura..wakakaka..serius dia cun la bagi aku..setiap hari aku lalu kat jalan MRR2 tu,mesti aku tengok poster fazura yang iklan sabun tu..hehehe.. lebih lebih pulak untuk drama terbaru dia ni,fazura bertudung..so sweet..fazura, marry me now?wakakaka..


gambar ihsan google..

untuk sesiapa yang suka layan drama melayu kat tv tu,lepas ni aku sure korang mesti melekat depan tv lagi untuk tengok cerita ni..aku just post je video ni..bukan nak promote apa apa pon ok..wakaka..walaupon aku suka fazura,tapi tak bermaksud aku suka tengok drama walaupon dia berlakon..takda masa aku..wakakaka..

P/S : fazura jom kawin...

5 comments:

  1. Comell la fazura bertudung. cair tgk hahah .. jgn ajak fazura kawen kat sini..dia xdgr la.. hahah

    ReplyDelete
  2. wakakakaka..cepat je dia komen..saje je post pasal ni..ni bukan blog hiburan pon tau..wakakaka

    ReplyDelete
  3. heheh..bkn blog hiburan ek! salah ek.. hehe.. cepat komen sbb ngah on. lau off cm ne nk komen.. hehe..
    mane ad petanque 2 cam maen guli besor,laen la. tgk je cam maen guli. tp cara balingan lain tau.. pernah maen ke?

    ReplyDelete
  4. hehehe..petanque nak sebut pon tak tau apatah lagi nak main..1s time tengok..

    ReplyDelete
  5. lorh..1st time ke tgk.. hehe sebut je cam ne.. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...