Friday, July 8, 2011

kuliah Jumaat

assalammualaikum semua..

Serius entry ni aku tak nak bebel banyak..semperna hari jumaat yang mulia ni, aku saja la post video ceramah ustaz azhar ni untuk kita kongsi bersama..mungkin ramai dah tengok video ni,maklumla ustaz azhar ni memang soho la bak kata orang pantai timur..takpa,kita tengok je lagi bagi refresh skit..ekeke..khas untuk korang2 yang baru bercinta atau tengah mabuk bercinta..elok la cepat cepat kawin ye..aku tak lama dah..hihihi...







P/S : aku suke makang kepok ikang
.

7 comments:

  1. tak lama lagi? orang ganu ke?kiki

    ReplyDelete
  2. orang kedah la zaza..orang ganu untuk no2 dan seterusnya..wakaka..kompom aku kene piat telinga kang..

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah..hihi..kim salam kat bf ye miss..ko punye entry tu memang best..

    ReplyDelete
  4. ustaz ni.. mmg best..suka ceramah agama dia..selalu tgk kt youtube ! :)

    ReplyDelete
  5. best pasal ustaz ni klaka kan..hehe..

    ReplyDelete