Saturday, December 19, 2009

adoiilaa..I'm Yours




sakit perut aku gelak tengok video ni..ntah apa yang disebutnya..wakakakaka..aku rasa hidung dia gatal2 la..cian dia.hahahahah..tapi budak ni memang berbakat besar..caiyok2..

Tuesday, November 24, 2009

trololololo..wakakakaa

jumpa tak?kalau tak jumpa, balik kat page tadi,korang klik lagi sampai jumpa..wakakakaka




alang alang dah masuk sini apa kata korang layan je video ni khas aku tujukan untuk korang semua..



Wakakakaka..

Friday, August 7, 2009

kenyir

Assalammualaikum...





















masuk yg kali ni dah 3kali aku pegi tasik kenyir ni..
ni..mmg best..