Monday, July 4, 2011

Tutorial yang Kejam...


korang ada bengang dengan sesiapa tak? ada rasa nak bunuh orang?wakakaka..Jangan buat pasal beb...tak senang hidup nanti..wakakaka...tapi kalau korang ada bengang dengan binatang yang suka menyusahkan hidup korang dan membahayakan cam hanjing liar yang tiap tiap hari kejar korang ke.. aku ada cara nak hapuskan beliau..wakaka..cara yang amat baik tapi kesan yang amat kejam muahahahahaha..(gelak jahat)



Sebelum aku ajar ni,korang janji jangan hebohkan kat sapa2 tau..jangan cakap aku ajar..nanti tak pasal pasal kena tangkap pulak aku mengajar benda yang salah dan merbahaya ni..wakakaka...benda ni pakcik aku yang cerita kat aku masa dia datang kenduri hari sabtu tu..teruja aku dengar benda benda kejam ni..rasa nak membunuh je..wakakaka...

ok, stop merepek..nak menbunuh ni kita kena serius..tak boleh main main..ikot tutorial aku ni betol-betol ok..

Tutorial untuk menghapuskan anjing liar atau anjing jiran korang yang suka menyalak
.

bahan-bahan yang diperlukan:-
  1. Roti atau apa apa makanan yang rasa sesuai untuk bagi hanjing tu makan(yang penting makanan tu kering..
  2. kabait-(sejenis batu belerang yang orang guna untuk main meriam buluh)boleh beli kat hardware je..kegunaan sebenar kabait ni untuk memeram buah..

Ok tu je bahan yang kita perlukan..so caranya..ambil seketul kabait sebesar ibu jari@kecil skit pon takpa..letakkan atas sekeping roti dan korang kepalkan sekali..than bagi je hanjing tu makan..sama jugak kalau kalau nak bagi dia makan benda lain kalau dengan roti tak menjadi..contohnya nak bagi ayam goreng, korang belah la ayam tu skit pastu sumbatkan dengan kabait..

Pada yang dah biasa kenal kabait, mesti dah dapat bayangkan apa akan terjadi kat hanjing tu selepas hanjing tu makan..wakakaka..ok untuk yang tak jelas lagi macam mana kabait tu bertindak,kabait ni akan mengelegak panas apabila terkena air dan menghasilkan gas yang boleh meletup kalau dicucuh api..so apabila anjing tu makan roti yang ada kabait..bila kabait tu dah sampai dalam usus dia,dan roti tu pon hancur, kabait tu pon dengan sendirinya mengelegak panas dalam badan dia...nak trill lagi pergi kat anjing tu cucuh api skit..jadi hotdog terus...macam testimoni yang pakcik aku ceritakan, telinga,hidung hanjing tu akan keluar asap dan hanjing tu akan rasa terseksa sangat sampai terjun longkang atau sungai untuk sejukkan badan dia..tapi sebabkan usus dia yang terbakar,tak guna pon terjun sungai..bukan luar yang panas...wakakaka..dan tak lama selepas itu, hanjing tu kompom jadi bangkai....

Bagi aku cara ni baik dan sangat kejam(baik sebab bagi makan dulu sebelum mati)..biarpon hanjing tu mughallazah,tapi hanjing tu tetap makluk Tuhan,hanjing pon taklah sehina babi..kalau dah babi tu lain cerita ,memang babi la..wakaka...bunuh cara lain takpa kot..tembak ke,lenyek dengan lori ke..bagi racun ke..pakai kabait ni serius kejam gila la..wakakaka...share untuk suka2 je ok!


P/S : Don't try this at home

8 comments:

  1. ganaz tutorial ko kasi..hahaha! seb bek aku xkejam camtuhh~

    letak hack itam kt cermin keta, bleh retak ke cermin?Time tgh2 panas... ak dr dl pnh dgr trick nih tp xpnh try..

    ReplyDelete
  2. npe nk bunuh anjing tu? anjining tu benda hidup gakk! kejam sgt cara ko kasi toturial tu.. hehe

    ReplyDelete
  3. @kecohabis dulu aku penah try letak hack kat cermin kereta cikgu aku..tak jadi pon..wakakaka..asik baca tutorial blogspot je bosan gak kan..wakakaka

    @sara aku ajar je..sapa nak buat atas perikebinatangan masing masing la..hahahaha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Anjing ke babi ke .. Tak hina pun sebenarnya .. haha :) Apapun tutorial ni gila fakin kejam .. kesian hanjing tu nanti jadi hotdog :(

    ReplyDelete
  6. wakaka..boleh gak try kat musuh musuh korang..blanja dia kfc,pastu buh kabait dalam ayam tu..risiko tanggung sendiri..muaahahahaha...

    ReplyDelete
  7. ada anjing 4@5 ekor d kaw aku tinggal. ntah dtg dr mn. tidur ats keta org sambil bg pth antenna radio. keta aku ler tu. gigit no plat sampai pth. rosakkan tanaman org. buat telur rebus letak racun tikus. gaul nasi sama ikan ngan racun tikus. dia makan tp x mampos lg. nak kena beli kabait pas ni. kejam baru best.

    ReplyDelete