Monday, October 31, 2011

Info : Terketag- ketag..bukan ketaq..

Aku dah kompius satu benda lagi pasal tag mengetag ni..betul ke tag ni sama je macam segmen? dari apa yang aku nampak, tag agak berlainan jugak dari segmen pasal segmen kita boleh sesuka hati sendiri je nak join ke tak..

Tapi bab tag mengetag ni aku rasa macam aku 'harus' join jugak kalau dah kena, sebagai tanda frendly kepada follower & stalker kita yang dah susah payah buat soalan ni kan..kan..kan..wakaka..ni pendapat aku je..segmen sory la aku nak join ye..kahkahkah..

Tapi belum lagi aku nak jawab soalan dari chuu ni,aku kena tag lagi pulak dah kali kedua.wakakaka..adoiyai pun....takpa2..ada masa aku jawab ye..now aku jawab dulu soalan cepu cemas dari chuu ni dulu..haih..tapi kan chuu, aku setakat jawab soalan je boleh kan..nak ketag kat orang lain pulak sory la...Kehkehekeh..


*no price tag*



1. Kenapa gagak tak warna biru?

sapa cakap takda gagak kaler biru..


2. Antara Kucing dan Arnab siapa lagi comel
comel lagi aku..auwwww


3. Pukul berapa korang bangun pagi tadi?
6.30


4. Kenapa cicak suka tanggalkan ekor dia **apekah soalan ini -__-
sebab cicak tak boleh beli no ekor..


5. Siapakah orang pertama yang sampai ke bulan?

..........

6. 89x x 6y/80z=76. z=?
next..


7. Kenapa ketam x boleh ajar anak dia jalan tegak?
sebab mak ketam dah jadi kraby patty


8. Siput babi bertelur atau beranak?
babi bertelur, siput beranak..


9. Ada lagi berapa soalan aku kena tnya?
cukup dah ni chuu..ko dah terlebih soalan pon..haihh


10. Adakah anda pasti selipar jepun korang berasal dari jepun?
memey dok ahh..aku beli kat pasar malam je sri selayang je..


11. Kenapa bila sejuk, bulu roma akan tegak berdiri?
jangan cakap bulu roma,bulu bubis aku pon tegak kalau sejuk..kahkahkah..



p/s : semua skali RM11.20 je chuu..buat bayaran kat kaunter depan tu ye..


15 comments:

  1. kahkahkahkah...p gugel la anakwakmail..tu bahasa melayu hang tuah dulu pakai..kalau gugel takde jawapan nanti aku bgtau...wakakaka..

    ReplyDelete
  2. lawakla time sejuk tuu.. tapikan, bulu bubis tu apa? x penah dengaq pown? HUHU..


    MySuaraBlog: Yeay! Dah Konvo Diploma..

    ReplyDelete
  3. kahkah! hang buat aku renyih sorang-sorang weh :P

    JWW Birch laa sangat :P

    ReplyDelete
  4. oh tu burung gagak ya,baru aku tau,ohhh

    ReplyDelete
  5. @zwan : hahaha..gugel dulu bro..

    @rara : renyih tu apa plak rara..ekeke

    @bobot comel : cantik kan gagak tu..colorfull..hahaha

    ReplyDelete
  6. bubis?? bahasa baru, bahasa baru.. google..google... :p

    ReplyDelete
  7. oii oii..pesal ramai sangat berminat pasal bulu bubis je ni..kahkahkah..

    ReplyDelete
  8. helehh,macam la korang tau bubis tu apa..kahkahkah..

    ReplyDelete
  9. bubis apekah !

    ehem., soklan 1st tu sah2 bukan burung gagak., tipooo nih.

    p/s>>sori bang xde duit kecik lalalala~

    ReplyDelete
  10. wakaka..jangan tanya pasal bubis lagi ok..nak krem perut aku gelak ni..wkakaka..

    bukan gagak ke tu..demm..cikgu aku cakap tu burung gagak masa tadika dulu..

    ReplyDelete
  11. Kesian anak-anak ketam tu jadi yatim. Nak mogok dengan Spongebob. (n_n)y

    ReplyDelete
  12. tag aku pon bertimbun, nanti lah..... takdan,haha

    ReplyDelete