Wednesday, August 10, 2011

Doktor April


Sorry my wife, aku terpaksa luahkan apa yang terbuku dalam hati aku sekarang..aku betul betul fall in love dengan Asmirandah..siang malam asik terbayang je wajah Asmirandah..ohh Asmirandah, kawin la dengan aku pelisss..wakakaka..

korang kenal sapa Asmirandah ni..huhu..ni la dia cewek indon yang tiba tiba buat aku heart feeling sama dia..hahaha..sebenarnya aku dah kenal asmirandah lama dah..masa aku study kat indon dulu siap kapel lagi dengan dia..baru baru ni aku tengok sinetron NIKITA kat tv9 tu ada pulak dia berlakon..yaa ampun andah..cantik banget kamu...kalau sebelum ni aku ada buat entry pasal nikita wily tapi sekarang aku tak suka niki lagi..aku dah jatuh cinta sama andah pulak..wakakaka..




Mula mula tengok nikita dulu watak andah dalam cerita nikita belum muncul,tu pasal aku tak tau..dalam cerita ni dia berlakon sebagai Doktor April..cantik gila ahh..hahaha..Andah atau nama sebenarnya Asmirandah Zantman lahir di jakarta pada 5 oktober 1989 yang sekarang berumur 22 tahun..memiliki darah belanda dari sebelah ayahnya dan beragama Islam...rupanya sebelum aku kenal dia kat sinetron ni dia dah berlakon dalam iklan pon..cet..patut la cam familiar je masa tengok iklan tu..so hot andah..auwwmm....


biasa tengok kan iklan ni..hehehe..


p/s: asmirandah 1st,fazura second..

29 comments:

  1. haish.. =,=" [nk pasang lg satu ke?] haha
    pernah tgk iklan tu.. lucu ya..

    ~btw kamu tersenarai dlm my lucky followers.. nt akan dipostkan enrtynye :) ~

    ReplyDelete
  2. hahaha..takde la sara.just joke..
    aku tersenarai dalam lucky follower ko?camne tu..huhu..anyway thnks a lot..hihi

    ReplyDelete
  3. hahaha.. comel tpi cik tikah lagi comel. :p

    ReplyDelete
  4. ko cakap aku ke comel tikah?auww..time kasih..wakakaka..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. asmirandah 1st,fazura second..


    kalo bini u no yg ke berapa ek..?

    ReplyDelete
  7. bini tak termasuk la syg..ni artis pilihan 2011 je..hehehe

    ReplyDelete
  8. anda ni dalam citer nikita tu nak iras rebecca nur islam tu

    ReplyDelete
  9. isk..takde langsung la yuka..rebecca tu tak secantik andah..

    ReplyDelete
  10. tak tawu gak ape reaksi bini hang bila baca post nih haha

    ReplyDelete
  11. owh..dia ka yg jd model iklan axxe effect...hehe..xtau la plak...coz dlm iklan 2 dia nmpk jauh lg muda..lgpon sya xmnat cita indon..da blh agk pmulaan dia, p'tghan n pngakhiran. huhu..bosan..pstu berbelit2...

    ReplyDelete
  12. hamboi hamboiii. indon pulaaakkk. hahahaha

    ReplyDelete
  13. @chuu; yang nurwani komen atas tu bini aku la tu chuu..ok je kan..understanding..hehehe

    @myra;lek la myra..sesekali layan indon la plak..hahaha

    @syrup;laki tak gatai bukan laki namenya bro..ekekeke

    @sara; berehh..

    ReplyDelete
  14. boleh tahan la dia ni..putih sgt!!haha
    sian istri...haha


    http://loadingmode.blogspot.com/2011/08/sejarah-ini-dipadam-indon-vs-melayu.html

    ReplyDelete
  15. @yaya; bini aku tak jeles la..aku ni setia tau..hehehe..

    @afuan;hepp..jgn kacau asmirandah aku..wakakaka..

    ReplyDelete
  16. asmirandah ni memang comel.aku rasa dia dah bertudung..kalu tak silap aku la

    ReplyDelete
  17. ye ke cik pha..awayy~~ tanya pakcik google kejap..hehehe

    ReplyDelete
  18. asmirandah ni comel sangat..bibir dia kecik je,,muka dia comel je..=)

    ReplyDelete
  19. owhooo..untung ade partner understanding nih :D

    ReplyDelete
  20. cet..ko pon nk jugak epic..hahaha..

    ReplyDelete
  21. memang comel pun...muka cam familiar gila masa tgk cite niki tu..rupa-rupanya dia dh berlakon iklan pun =p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...