Sunday, May 15, 2011

Lebih dari indah

ni bukan entri jiwang ok..wakakaka..meh la cuci mata sambil layan lagu ni..



aku bosan sebenarnya malam ni..tak tau nak buat apa dah..nak tido mata segar plak pasal aku dah membuta siang tadi lama sangat..maklum la cuti..apa lagi aku blom buat ni?err,main game dah, chatting pon dah, makan dah,tengok tv je belom pasal aku memang malas tengok tv..nak kuar pergi clubbing dah abis zaman,nak pergi mancing kedai pancing tak bukak plak malam malam ni..ermm.,bosan tol...

takda kaitan pon video kat atas ni dengan kebosanan aku sekarang..saja buat cuci mata skit tengok cikaro indon yang santek tu..kadang2 kalau aku balik keje awal sempat la gak tengok drama dia belakon kat tv9 tu..sekarang ni dia dah jadi penyanyi plak..tak best pon lagu dia ni..saja post..hihihi..


Citer nikita ni ntah apa2 langsung aku tak paham..kalau tengok pon sebab mak aku memang tengok citer tu..aku balik kerja landing atas sofa terus la join sekali..yang pasti nikita ni cun giler..muka cun2 tapi aku tengok belakon jadi pencacai je..kerja sapu sampah tapi kuku panjang cantik bersih cam belakon jadi anak anak orang kaya..hahaha..lawak2..tapi tetap menten cun ok..


P/S : nikita & Juliana evan sape cun?

No comments:

Post a Comment