Thursday, June 16, 2011

SERIUS HACKERS

assalammualaikum wbt..

ni aku nak story skit pasal isu semasa sekarang ni..Rasanya semua dah tau dalam minggu ni dah kecoh kan pasal hackers anonymous nak mengodam laman portal gov.my pasal diorang tak puas hati kerajaan kita duk pergi sekat laman web download..aku pon bengang gak pasal apa kerajaan nak sekat-sekat pulak..aku bayar bil internet la tiap-tiap bulan..LOL..



ni 10 halaman yang terlibat yang kerajaan Malaysia dah sekat. Warez-BB.org, ThePirateBay, Movie2k, MegaVideo, PutLocker, DepositFiles, DuckLoad, FileServe, FilesTube dan MegaUpload..macam yang dirancang Anonymous, dorang nak serang start pukul 3.30 pagi tadi..dari sumber yang aku baca kat malaysiakini,banyak gak la portal kerajaan dah kena..baca sini..

Tu pasal hal kerajaan..malas la aku ambil port ..tapi bila dah kecilkan skala kat blogger personal macam aku ni pon tak terlepas kena hack..adoilaa..masa aku blogwalking tadi terjumpa plak info yang sorang blogger ni dah kena hack blog dia dengan Anonymous semalam..kesian dia..tak pasal pasal jadi mangsa..hehe..ni blog Cik Dyla yang ke hack tu (Link)..tapi sebenarnya bagi aku, hackers Anonymous ni bukan la jahat mana pon.kita pikir positif la,mesej yang dorang nak sampaikan cuma suruh kita buat password yang susah nak diceroboh je..bila dorang dah hack pon,segala data dorang tak kacau just suruh berhubung je balik dengan dorang..bagi aku, Anonymous ni serius genius+cool+Wtf BBQ awesome bak kata obefiend blog serius..wakakaka..

P/s: blog sampah cam blog aku ni,hackers tahap sampah gak kalau teringin hack..wakakaka..

3 comments:

  1. tulah, dla pun amik yg +ve la, kalo x smpai bila2 pkai PW yg sm dan senang nk hack tu..huhu..

    ReplyDelete
  2. apa perasaan anda selepas blog digodam?wakakaka.."hackers internasionale" tu cik dila..bukan hackers biase2..hihi

    ReplyDelete
  3. perompak bank
    akan tetapi duit malaysia masih s.ringgit kekal sehingga tahu 720 masihi lagi he he

    beli ikan keli dalam sungai
    hacker8471@hotmail.com
    password=rosmah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...