Saturday, June 25, 2011

Final Maharaja Lawak


Akhirnya demam maharaja lawak abis sudeh..macam yang aku jangka sepah kompom juara..Dari awal lagi memang aku minat sepah la walaupun yang lain terbaik jugak..nama pon maharaja lawak kan..takat lawak cap sampah gak tak mungkin la boleh menang..wakakaka..macam entry yang lepas pon aku ada post video sepah untuk maharaja lawak ni..tu salah satu lawak yang aku suka la..tapi untuk final maharaja lawak ni dua dua lawak pon baekk punyee..wakakaka..



manisnya kurma itu..ahh semput..wakaka..



walaupon sepah dan jozan peserta feveret yang dijangka menang,aku respect Nabil jugak
sebab dia sorang je..bukan senang beb nak buat orang gelak bila kita duduk sorang sorang
atas pentas tu..bestt brooo...lu gak yang menang duit paling banyak broo...sepah dengan
jozan kena share..wakakaka..


P/S : teringat kat Amir raja lawak, stress plak aku..arghhhhhhh...

6 comments:

  1. Bangbil ske amirrrr...haha ngaku jela

    ReplyDelete
  2. manisnyaaa kurmaa ini... haaaaaahhhhh.... T___T

    ReplyDelete
  3. bes broooo..ekekeke..eh bro lak:P

    ReplyDelete
  4. amir??
    bhaha..ntah ap cer dengan beliau~

    ReplyDelete