Sunday, March 2, 2014

Dairi blogger : Bowling-Bowling Kopitiam Members.

assalammualaikum wbt..

Al-kisahnya pada hujung minggu lepas, satu perjumpaan blogger picisan telah pon selamat dengan jayanya seperti yang dirancang...ini bukan geng blogger taf2 atau mana-mana group blogger hebat pon ye..jauh sekali blogger retis nak terlibat..

Series aku bangga dapat kenal geng-geng blogger ni semua..kitorang ni bukan baru lagi kenal..dah lama pon..alhamdulillah hubungan tu semakin rapat bila dapat mengadakan perjumpaan camni..ingat senang ke nak kumpul camni weh..meh nak bagitau sikit kenapa aku rasa group ni power..


I am Bundle..kehkehkeh
Group ni power sebab wujud pada asalnya  cuma disebabkan berkumpulnya kaki-kaki komen blog, kaki chatting dalam blog antara kami ni semua..dari situ la ia terus berkembang ..yang datang dan pergi tu pon ramai dah..cuma yang tinggal ni kira ohsem la..

Lagi satu, group ni power sebab tanpa tarikan blogger retis untuk join event tertutup ni, tahukah anda blogger yang ada dalam ni adalah kebanyakkannya dari berlainan tempat dan negeri..tu blom nak kira latar belakang lagi..semuanya hebat hebat belaka..ada dua tiga orang engineer,designer, bakal CSI, bakal peguam syariah,dan lain-lain lagi..cuma yang paling cikai aku la..pencacai jer..


Ni antara makwa-makwa yang terlibat..terima kasih la kat uol semua sebab tanpa kehadiran korang memang tak jadi la gathering ni..paling jauh yang sampai ofcos pengantin baru,Lina yang masih mood hanimum yang datang dari Sabah..Liya dari Johor, Aien dari Melaka, Emma dari Terengganu, Payeh dari Kelantan dan H dari Kuantan..Sorry H takda dalam gambar sebab engko laki..hahaha..

Terima kasih sebab sanggup datang jauh-jauh, kena beli tiket bas, amik cuti, minyak tol, pujuk laki join, bayar duit baju, trofi, bowling, fuhh.power-power...kepada Cici, thanks belanja aku lunch mekdi..mohon belanja lagi lain kali..hahaha..


ni takleh kacau..dah jadi bini orang ..

makwe ni pon dah jadi bini orang..sebelah tu laki beliau..mr ijan..

Young Do bersama peminat misteri..

geng bujang tiga..senang citer 8 orang lelaki yang terlibat, 6 orang dah status laki orang..H dengan adik syida je bujang lagi..






Aien, Cici ,Chuu.selain Aien,2 orang makwe tu blom kawen..nak kenalan tak boleh..


ni anak aku..ahli junior Kopitiam ni..next time syida plak beranak sebab tengah pregnant pon sekarang..pada yang belum ade rezeki tu..rilek je..nant sampai la masa korang...


 Dah agak dah, memang aku jugak la tercorot..tak sangka Emma power..

sesuai sangat la trofi yang aku dapat ni..fuhh..




Sekian, tu je la aku nak kongsikan kali ni..walaupon aku dah kurang sangat nak berblogging sekarang..tapi kalau boleh aku tak nak la group ni hilang je..nak tambahkan members takda hal, lagi ramai lagi bagus..cuma jangan la berkurang lagi...kalau ada peluang kita jumpa lagi..choww...


24 comments:

  1. Replies
    1. ko hilang dari group wechat tu pasaipa..nk contact cara lain tak teringat lak aku..haha..sori la wadi..

      Delete
  2. Wo wo wo...aku xsangka2 jumpa korang jugak ada rezeki kita jumpa lg, kot2 aku dah terberanak bru dpt join korang lg...

    Apa ponn mmg xbleh blah pasal young do tu.. grrr same umur ke bundel?? Hahahahahha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sangka sampai jugak ko..hahaha..macam bagi hint dah mengandung je lina..tahniah2..

      aku rela orang ckp aku muda..ckap la..ckp la..hahaha

      Delete
  3. Seingat aku...xde kot geng yg datang masa tu nama dia I Am Young Do Bundle...kehkeh. Perasan muda lettewww. Yang sebelah tu ya muda...malu2 meow lagi.

    Seronok giler bowling2 kopitiam members ni....walau kita tak retis tapi kita bersatu dari pelbagai negeri!! Yeahhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala aien..tak payah tulis young pon aku nampak muda kan..tulis bundle pon cukup dah..hahahha..

      tu yg aku ckap kopitiam ni power..sebagai tuan rumah aku respek korang semua..lain kali datang la lagi..nanti aku belanja roti ikan bilis sorang satu..

      Delete
    2. Muka bandel time tgkap gambar dengan Payeh tu kemain miang aku tengok..Erggghhh!

      Delete
  4. yong do oppa... :D hahahaa

    aku pn tak sangka jgk yang ak dh jumpa korang semuaa.. ehhh tak sangkanya... dan aku tak sangka jugak aku datang.. hmmm! dan ak tak sangka jugak aku bleh maen bowling.. hahaha

    semua tak tersangkaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ema tererrrr men bowling. Epi pun sama.....hahaha. X sangka jumpa ema...sori xpuas berborak

      Puas tengok muka ema makan je...duduk depan2. Haha

      Delete
    2. emma..aku nak repeat game ngan ko..tak leh trima kenyataan kalah ngn ko ni..

      Delete
  5. young do?? motip sgt..


    pastu, apsal xde ajak aku.. *tetibe*

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh..kan ade iras2 yound do tu..tak pasan ke tina?..wakaka..
      ko tgh sarat..mane leh join..duk umah diam2 sudah..hahaha

      Delete
  6. sama2 bundle.. eh jap! pasal plak tak leh nk kenal aku n chuu ni?

    btw kopitiam memg ohsemmmm

    ReplyDelete
  7. Haha degil betul kau ni..

    Aku skali pun x strike.. Sbb tu pestaim main bowling.. Keke..

    Aku x puas gomol wazi.. Duk berebut ngan syida..

    Ko memang.. Nk korea jer mnjang.. Young do sgt laa kan.. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko dandan lak pestime main bowling..aku yang dah 8juta kali main ni pon tak dapat strike..sabaq je la..
      mujur la wazi tu jenis boleh je sesapa pon pegang..

      kalau taknak panggil young do..panggil young bundle pon bleh..kita kan sebaya..wakaka..

      Delete
  8. yang tu H ke. ada la baiknya aku tak join group ni, kalo tidak aku akan jadi mcm wadi tu. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang mane satu ko rasa H?..hahaha..

      aku kalau leh nak ajak semua yang aku kenal,,tapi nak contact tu la yang tak tau cne..meh la join group wechat kitorang dulu..si wadi tu ada je lagi dalam group..tp dia yang senyap..nasib la..haha..
      bak id wechat ko lyd..

      Delete
  9. Jap2, kenapa kau tak mention aku datang jauh2 dari Kedah? Oooo, kau pilih kasih kan...Grr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..masalahnya ko dah dari subang kan..bukan kira kg wei....nak kira jauh, aku la paling jauh sebenarnya..kg aku kat russia..tp skg duk selayang je la..kehkehkeh..

      Delete
    2. Apa pulak, aku ni asal dari planet Namek. Kedah tu mak abah aku je duduk lepas berhijrah ke bumi. Hahaha.

      Delete
    3. kakdah lah makhluk namek original rupenye kehkeh

      Delete
  10. sampai hati tak ajak aku..huh!

    aku syak kan..ko saje je bagi kalah main boling tu..nak dapatkan piala longkang tu..ye dak? hahaha..

    ReplyDelete
  11. bestnye bace entry ni., mcm ni jmpe lagiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...