Thursday, August 1, 2013

Pengalaman baru..

Assalammualaikum wbt..



 

   P/S: tepengaruh komen bergambar kat fesbuk sebenarnye ni..ahaks

31 comments:

  1. Replies
    1. yeay first..
      yeay comeback..

      Delete
    2. Eh..cepat gile..ekekek..aku kt spital lagi ni..saje try gune apps blogger kt fone..lama lg ni..

      Delete
    3. Takde la nur..baru sesi perkenalan je tu..lepas raya next appoitment..hehe

      Delete
  2. Replies
    1. Gua ade typo ke botak? Hahaha...

      Delete
    2. Lol.aku baru perasan kat visi tu ade typo..ekeke..kene pikir balik ni leh caya ke dak ngn visi diorang..haha

      Delete
  3. apakah visi mereka sama seperti yang dikatakan en bundle? kehkeh..

    dah cm wordless wednesday la pulak.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Not wordless makcik..kan ade word lg tu..haha..mybe entri bergamba ni bleh jd penyeri blog aku pasni kot.hahaa..mls nk tulis dah kn..hehe

      Delete
  4. Replies
    1. Haha..buat tak reti je zwan..jgn tnye pape..susah aku nk explain nanti..haha

      Delete
  5. kau x bole berhenti blogging punye. poyo la pakcik hehe..

    ReplyDelete
  6. yeayyy,,, tak jadi berenti blogging!!! :D

    ReplyDelete
  7. mulaII baca, ingat bro nak fokuskan pada kesalahan ejaan dekat visi tu.. 'kecermalangan' HAHAHA.. kata mengutamakan ketelitian, tapi.. ayat kat visi tu.. dorang x teliti pn.. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..citer konon teliti..tapi typo gak..hahaha

      Delete
  8. anjakan paradigma.... hehe... dah strt cuti raya ke bundle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yang anjakan paradigma tu..aku kurang hadam..haha

      Delete
  9. kecermalangan tu paling menakutkan.. kehkehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu chicna.risau aku nak buat rawatan kat sini..'cermalangan' sangat..hahaha

      Delete