Tuesday, May 24, 2011

Zafina the princess of persia


Aku dah jatuh hati dengan zafina ni..kehkehkeh..cun sexy dan sangat ganas..awek ni bukan la awek real..ni cuma salah satu karektor dalam game tekken..minggu lepas aku ada la melepak kat arcade selayang mall kejap..macam biasa la kalau dah kat pusat game ni tak main game memang tak sah la..walaupon aku ni bukanla kaki game sangat,tapi pusat2 hiburan game camni memang aku suka..standard la budak laki..memang sejak sekolah dulu dah tu la tempat2 aku lepak bila ponteng sekolah..wakakaka..bila zaman playstation start, baru aku ponteng pindah main PS plak..wakakaka..

Balik semula cerita pasal zafina the princess of persia ni..sebabkan dia la habis 5ringgit aku tak lepas² fight ngan dia..aku sebenarnya teruja dengan game ni..macam yang entri aku sebelom ni..
aku memang slow bab game2 baru yang ada (link)..aku tak tau pulak yang tekken ni dah sampai tekken7..wakakaka..memang lembs betol aku ni..dulu time sekolah aku main tekken3 je..yang aku tak puas hati dah sampai stage berapa tah aku main lepas je..sampai lawan ngan zafina ni aku kalah..demm..walaupon aku kalah, aku tetap jatuh hati kat dia..wakakaka..





ko tunggu la zafina nanti ada masa, aku pegi balik repeat..1 lagi game,daytona pon aku tak puas hati sebab kalah race dengan member aku tu..ala dia menang nasib je pon..aku confiden la menang pasni kalau stakat daytona tu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...