Thursday, March 31, 2011

Red Alert

assalammualaikum..

kepada kaki² pc game korang mesti dah tak heran dengan red alert kan..ye la red alert ni bukanlah game baru..korang sentiasa je update dengan macam2 game yang ada sekarang..

tapi bagi aku yang bukan kaki game sangat, aku malas update main game ni..game red alert ni je la dari dulu aku hadap..dari red alert 1-3,red alert(yuri revenge) dan last comand & conquer genarals..ni semua game adik beradik red alert la..ni pon banyak lagi yang aku malas nak listkan..

aku pon pelik jugak kenapa lah aku suka sangat game ni..baru² ni ada la aku sumbat hard disc pc lama aku dalam pc baru,terjumpa la plak game red alert tu...apa lagi,tiap² malam aku duk mengadap je la jawabnya game tu..

kepada yang tak kenal red alert ni game apa, untuk pengetahuan semua red alert tu sebenarnya game perang..bukan game bodo yang main tembak² je ok..game ni nak main kena guna kesabaran..kena pakai otak..senang citer orang cakap strategy game la..sekali aku mengadap kadang2 sampai 3 4 jam jugak la..



aku tak kisah la kalau orang nak cakap aku tak update layan game lama je,yang pasti aku suka
gila game ni..


P/S : jom jadi neighbors aku kat farmville.hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...