Tuesday, March 8, 2011

louder than love


band purevibracion..malaysian band ni..memang kreatif..keroncong pon direggeakan..


sekali sekala layan lagu reggea ni buat aku teringat pulak masa jadi budak skinhead dulu..walaupon skinhead lebih kepada music keras cam punk oi!,punk rock..tapi aku lebih suka music rilek macam reggea & ska je..ni pon salah 1 cabang music budak2 skinhead ok..

kalau dulu ada gigs² skinhead kat kl ni, selalu jugak la aku turun..time tu memang excited gila..maklumlah budak baru naik..sekali masuk gigs masa tu tiket lebih kurang RM15-20 je..tarian budak2 skinhead ni pulak orang panggil pogo..ni tarian orang gila, so aku kurang berminat melainkan kepala dah stone..opss..hehehe..pogo ni menyakitkan badan je la..hehehe




ni la pogo..kena lak ada yang panjat stage pastu slam plak..mau ada yang lebam2 badan beb..


So ni la sebabnya aku lebih minat layan lagu2 reggea dengan ska jer..tarian untuk lagu reggea n ska ni pulak orang panggil skankin..yang ni la best..kena pulak dapat menari dengan awek2 skingurl..huhu,kompom bebulu je mata member tengok..hahaha..nak tau camna pulak skankin dance tu korang pergi google la sendiri..


"rujuk balik entry mase aku skinhead dulu"


apa aku merepek daa..

dah macam blog underground scene plak..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...