Friday, February 25, 2011

meowww...


Jeng3x..Memperkenalkan, inilah pet terbaru aku...Ozieee..hehehe..amacam comel tak?sangat comel okey..tapi tadi masa nak amik kucen ni..takda camera elok sikit nak snap..ni je gambar kenangan ozie dengan adik beradik dia sebelom aku culik si ozie ni..cian ozie terpaksa berpisah dari adik bradik dia..isk..iskk..

Tadi bawak je ozie balik mak aku dah membebel jap..hahahaa..bukan maksud dia tak suka kucen, cuma dia cakap kang dia jugak yang sibuk bertambah-tambah kerja kat rumah..hahaha.."angah jaga leklok la ma, toksah risau..hehehe..


Tapi...ada 1 masalah besar jugak nak bela kucen ni..harap² kali ni ok la..anak buah aku si aiman tu tah apa alergik dia dengan binatang sekor ni pon tak tau..dulu masa aku bela kucen habis dia kena gatal²..aku dulu kecik2 main kucen gak, tak penah pon gatal².manja betol budak² sekarang...ahhh..tak kira laa.aku nak bela gak binatang ni..

Ok la,nanti ozie dah mandi, dah wangi semua, aku amik gambar dia banyak² lagi guna guna camera mahal skit..hehehe..
daaaaaaaaa...

p/s : Aiman jangan main dengan kucen pak ngah okk!!gatal² lagi padan muka..hahaha

5 comments:

  1. jgn kasi kucing puase tau=))
    mndi ngan air suam..
    yg pling pnting mndi ngan shampoo sunsilk:P

    ReplyDelete
  2. uik..mia pepagi buta dah mengomen.:">.ape daa shampoo sunsilk..guna shampoo kucen la:-w

    ReplyDelete
  3. bgn awl:P
    ttau buat ape belogwalking lerr..
    gne sunsilk la..mia mndi kn meow gne sunsilk wngiii sgt..smpai x dpt beze wmbot ngan bulu meow:p

    ReplyDelete
  4. dr kiri tu ogy la..
    nyeow sndrik pn xknal..
    bueekk

    sdap pe name ---> OGGY <---
    dengki !

    ReplyDelete
  5. eh,oggy yg tepi skali ek..hehehehe..tp ozie lagi comey la dari oggy u..

    ReplyDelete