Album kahwin

Sekitar majlis perkahwinan aku Ym bundle & Tsarnia serta adik aku Razif & norliza pada1-Oktober-2011 bertempat di Dewan Seroja,Selayang.. 

Terima kasih pada yang telah datang untuk memeriahkan majlis..Terima Kasih banyak banyak jugak
pada Abang Din (Skid Row) yang terlibat sebagai photographer majlis perkahwinan aku ni dan dapat la aku mengabdikan kenangan ni pada blog aku yang cikai ni...
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..Doakan kami bahagia hingga ke akhir hayat ok!!..










 pengantin lelaki ni adik aku..tak sama kan muka..kihkihkih..





bersama adik ipaq aku..






3 comments:

  1. bestnya kawen berjemaah. hehe.. spek takleh tinggai tu. :D

    ReplyDelete
  2. wah Ajai. cantik Cik Puan Wani, yang adik ipar tu pun cantik. yang lelaki? hensemmmmm.

    ReplyDelete
  3. pic yang last sekali paling sweet :3

    ReplyDelete