Tuesday, July 21, 2015

Salam Lebaran 2015 (1436H)..

Assalammualaikum wbt..

"Berlalu la sudah ramadan, sebulan berpuasa, tiba syawal kita rayakan, dengan rasa gembira.."eh, ni kan lagu..ermm..

ni bukan gambar google tau, ni aku buat sendiri malam raya tu..

Tah kenapa aku rasa bulan puasa yang sudah cepat sangat habis..tak sempat nak tulis apa-apa langsung pon kat blog ni tau-tau dah raya..bukan nak cakap aku banyak beribadat sangat pon, cuma nak bagitau yang tahap kemalasan aku blogging ni je sebenarnya dah melampau..hahaha..