Friday, August 7, 2009

kenyir

Assalammualaikum...





















masuk yg kali ni dah 3kali aku pegi tasik kenyir ni..
ni..mmg best..

10 comments:

  1. hahahhaha oyeahhh akhirnya! kau memang blogger yang baik weh.dan berwawasan tinggi! aku suka ikan yang tengah tenat menunggu waktu untuk dimasak!

    ReplyDelete
  2. hahahaha..baik la sgt kan..hehe..akhirnya entry 1st aku ada jugak pengkomen..-_-'..weeeee...

    ReplyDelete
  3. bro, aku dtg sini baca entry kau yg pertama :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..entri lama memang tah apa2 je zat..

      Delete
  4. Cis..aku baru nak jadi org 1st komen kat sini..grrrrr

    p/s: adik aku dulu pun skinhead jugak.. oi! oi!

    ReplyDelete
  5. err., aku pon lambat smpai sini rupenye.,
    omak aih., byknye tuaian o_O

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..entry dah berkurun pon ko nak tgk ke...ekeke

      Delete
  6. aku lgi lmbt..gmbr pun dah tkde..ni je la aku boleh komen haha

    ReplyDelete
  7. tasik ni ikan2 dia kategori ikn sungai ke? kalo ingt sungai aku tak mkn haha..ni zamn2 sebelum ko kawin ke bundle

    ReplyDelete
  8. tahun juga saya start blog..first blog nama QlaterianKhalifa. Menulis lebih kepada keadaan sosial dan kehidupan kutu masa tu. Masa ni saya tak jadi "orang" sangat. :')

    ReplyDelete