Thursday, February 20, 2014

Teori evolusi yang memualkan..

amaran : entri ni mengandungi unsur-unsur riak, lucah,dan troll yang tidak keterlaluan.

assalammualaikum wbt..

Kalau mengikut kalendar hijrah, tahun 1435 ni umur aku dah 30 pon sekarang..kalau ikut masihi je belum genap lagi..apa pon usia se gini orang cakap dah kira dewasa la ye dak..cumanya, kadang-kadang aku macam tak rasa pon lagi aku dah macam tua..rasa macam  muda je, macam comel je lagi...ekekeke...

Bukan apa, macam aku penah citer dalam entri 2 tahun lepas ( kalau korang ada baca la), masa tu umur aku kira 28 la kan..makwa promoter P1 wimax  yang aku citer tu duk ingat aku baru dalam 18 -19 tahun..bayangkan punya la jauh lari..10 tahun kot perbezaan salah dia teka...hehe..

Sunday, February 9, 2014

Berita sukan yang diulas dengan kaki : JDT

assalammualaikum wbt..

Kalau tak mampu bersorak ketika pasukan anda dibangangkan, jangan bersorak ketika pasukan lain dibangangkan #AktaSukanStar


Dah macam macam hal jadinya dalam bola sepak Malaysia sekarang ni..ada yang bagus dan ada yang buruk..ramai yang tau punca tercetusnya kekecohan dalam liga bola sepak negara kita ni ye kan..team mana lagi kalau bukan JDT.. hahaha..lepas satu, satu hal yang jadi setiap kali ade perlawanan dengan pasukan JDT..

Mulanya aku bangga gak fenomena yang JDT bawa untuk kebangkitan liga bolasepak tanahair ni..fasiliti world class, ada stadium sendiri, pemain Star world class..coach pon world class jugak..tapi apa yang dah jadi sekarang nampaknya fenomena bertukar menjadi bahan trolling jer..